MEDIEKOMMUNIKATION

Jeg har 30 års erfaring fra den medieverden, du skal møde og helst være på talefod med.
Mediekommunikation er en vigtig disciplin for enhver talsperson i en virksomhed eller offentlig
institution.

Mediekommunikationen må have klare mål og en tydelig retning. Og så skal
mediekommunkationen både involvere og engagere modtageren – gerne med et kreativt og
aktiverende twist.

Derfor er det vigtigt at vælge de rigtige kommunikationskanaler og definere budskabet præcist.
Hvilken effekt ønsker virksomheden at opnå? Ønsker du at sætte retning, skrotte vaner eller
ændre adfærd? Og bagefter, blev målet indfriet? Var evalueringen skarp og nøgtern?

I min rådgivning arbejder vi i fællesskab med at etablere en sikker forbindelse mellem
virksomhedsstrategi og mediekommunikation. Vi finpudser den proces, der ligger i at definere,
præcisere og realisere virksomhedens kernebudskaber, så modtageren spidser ører og tager imod.

Mediekommunikation kræver derfor grundig forberedelse. Den skal foregå i fredstid, fordi der er
meget på spil, den dag der er brug mediekommunikation i praksis, og du er under tidspres.

Kundeudtalelser:

”Trine er en stærk rådgiver med enestående indsigt i mediernes dagsorden og arbejdsvilkår.”
Mads Madsen
Tidl. Head of Corporate Positioning, Novozymes
Close Menu